Dagen

God morgon, jag skickade in ett snabbt inlägg för någon timma sedan men det var bara i "hettans" minut, det är en komplicerad sak som jag inte vill ta upp nu. Men det kommer väl komma fram någon gång, den dagen den sorgen.
Jag väckte Bajram idag med hårdrocks musik och lite slag i huvudet med datorn, kan man verkligen göra så mot en Mac Book!? Lite sorgligt men det var väll också i hettans minut haha!
Sen vaknade vi och min mamma gjorde frukost åt fyra björnar som äter som djuuuur, men det blev bra och vi pratade mycket om allt möjligt. Skönt att vakna upp till mamma som ska göra frukost, och solen är här också! Kan det bli mycket bättre? Njaa alltså jag ska ju på dejt sen faktiskt, eller dejt och dejt men en träff med en nuvarande kompis, men jag vill inte skriva hennes namn av respekt mot henne. Det kommer väll också komma fram någon gång, den dagen den lyckan.
Nu ska jag börja fixa mig, hoppa in i duschen och raka mig med mitt nya raklödder, glad!? Javisst. Gilettes nya med kräm, en blå kräm! Skönt :)
Men nu ska Bajrooo få datorn, han har ju redan kommit nära den idag för att han fick den ju i huvudet.
Den här jackan vill jag ha, ser någon nått liknande så säg till!

Kärlek Max

Kommentarer
Postat av: Krissemissen

NEEEJ RÄDDA MACBOOKEN DD: jag dör för min <3

2010-04-08 @ 13:40:13
URL: http://krissemissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0