Daaaagen

God dagens, mina ideer till huvud rubriker börjar ta slut nu.. Någon som har några ideer?
Den här dagen började tråkigt med matte sen så kom jag på att vi skulle ha SM slutspel i skolan så jag drog och kollade på min klass som spelade, och gssa vad? Jag fick göra ett inhopp, även fast jag inte är i närheten i klass av vad dom är, så det var faktiskt ganska roligt :)
Sen var jag tvungen att åka tillbaka till min skola för att jag glömde mina träningskläder till fotbollen ikväll, så smart är jag..
Jag och Bajram bestämde oss för att gå och kolla in HM ett tag också, såvi gick dit och gissa vad!?
Jag hittade massvis av kläder, men eftersom att jag inte hade några pengar nu så ska jag köpa allt det senare i veckan. Så det blir förhoppningsvis någonting eller hittade blandanat en jeans jacka och en fin kofta, wiie känner mig ganska lycklig.

Nu ska jag lägga mig och kolla på tv och vila lite till min träning, vi hörs sen!
 
Puss och kram Max Pisano


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0