Australien

Jag vaknade upp hos Bajram idag och insåg utan att jag tänkt på det innan, idag är det dagen min storebror åker till Australien i sju veckor.
Landet med de mest farligaste ormarna och landet med det faligaste spindlarna, läskigt!?
Aja men det är inte det man ska tänka på nu, för att det ska ju bli hur roligt som helst för honom att vara där och bara glida runt i värmen, vem vet han kanske till och med lär sig att surfa? Det skulle vara kul att se honom som en surfare med långthår och kanske tillochmed lite hår på bröstet? För hela min familj rakar ju hela sin kropp som jag gör, så lite hår på honom så han ser rutinerad ut?
Nej nu ska vi sluta driva med honom haha!
Men det ska bli riktigt kul för honom att göra det här, driva runt i solen med våran andra broder, Gustav Petterson.
Jag önskar honom och Gustav all lycka i resan och hoppas att det ska bli underbart roligt!
 
Kärlek Max


Kommentarer
Postat av: nnn

åh fan va jag älskar ditt hår om det e du med rosa tröjja(:

2010-04-07 @ 15:20:52
Postat av: Max Pisano

Ja det är jag med rosa tröjan :)

2010-04-07 @ 16:02:08
URL: http://missandmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0