Angående en kommentar på Lucianos blogg!

Fråga - Du är ju modemedveten, så kan du svara på den här frågan, är det nya modet för killar att klä sig så bögigt som möjligt eller? för det verkar ju så, du är levande bevis på det och din kompis Max och mååånga anndra killar.

Svar - Jag anser inte att jag klär mig som en gay, tror jag inte någon av dem andra killarna gör heller. Om det är bögigt att ha snygg klädstil så why not? Hellre det än att gå runt i mjukisbyxor och hoodtröja som du som skrev kommentaren säkert gör. Har bögar ens någon speciell klädstil? Alla bär olika! Visst jag är hyfsat modemedveten men följer inte modet så mycket, jag följer min egna stil och skapar mitt egna mode.
Den där frågan fick Luciano på sin blogg och han svarade också som ni kan se.
Visst kan man få sådana kommentarer ibland, men hallå? Varför ska man ta upp mig på en kommentar som inte ens är på min egen blogg? Det är väll ändå ganska konstigt på ett sätt? Visst han/hon som skrev det kanske bara skrev så för att ta ett exempel, men då ska jag säga så här.
Jag gillar inte att bli upptagen som ett negativt exempel, jag gillar att vara det positiva exemplet som många kan se upp till på ett eller ett annat sätt.
Och Luciano skriver också att han/hon som skrev kommentaren sitter antagligen i mjukisbyxor och hoodtröja och skriver den, och jag säger inte att det är fel. Men det är bara inte min grej, jag gillar att klä upp mig så att folk kan vända sig på gatan och waaoow han hade en ball klädstil.
Och det här med att jag skulle vara bög, hallå? Nej det är jag inte om ni vill ha svar. Men jag är inte en sådan som hatar bögar för jag har bög kompisar som jag tycker är snälla och de är bara mina vänner, inge mer.
Nu känner jag inte för att skriva så mycket mer.
Kärlek Max

Kommentarer
Postat av: maldini

låt de hata max, människor som säger nåt sånt skit de vill bara se ut som du, de har inget självförtroende utan måste såga andra för att de ska känna sig coolaa. max kör din grej ta de där hatet som ett beröm ist peacceee

2010-04-08 @ 14:47:03
Postat av: nn

haha han/hon borde lära sig lite mer om vad STIL är!

2010-04-08 @ 21:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0