All the crazy shit I did tonight

Förlåt för igår! Jag ska verkligen inte återvända till min icke "uppdatering", det kan jag lova er!
Hoppas att allt är bra med er, med mig är det helt okej men jag är så jävla trött, även fast jag fått i mig minst 9 timmar sömn idag, konstigt? Nja så är det väll när man är tonåring.
Igår så var jag i skolan och gjorde Nationella proven i matte, hur svårt som helst! Hoppas på g.
Sen efter det så gick jag hem och somnade i två timmar sen hade jag träning, fotbolls träning inte på gymmet.
Träningen gick bra, men det var bara lite segt på träningen för att jag missade mål hela tiden ( Men jag är bäst ändå ), men annars så gick det helt okej. Jag gjorde min grej inte så mycket mer :)
På kvällen så gick jag hem till Sam och kollade på Entourage, som vanligt så kollade jag med samma leende som alltid! Det är nog den bästa serien jag någonsin sett, först den sen Gossip Girl.
Sen fick vi ett samtal om att det var fest i en lägenhet nära centrum så vi gick dit med några vänner. Men när vi kommer dit så visar det sig att det är en sån där jävla svenne fest, där det sitter 20-åriga killar och håller på med 13-15 år gamla tjejer, det där är bara vidrigt och ingen jävla klass! Det där är bara äckligt, och sen satt dom och rökte och drack folk öl, jävlar vilken klass det är där då, men vafan väx upp och hitta någon i er jävla ålder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0