90 år gammal

Jag har totalt glömt bort att berätta att min älskade farmor fyller 90 ÅR IDAG!
Kan ni fatta hur sjukt det är? 90 år och lika vacker som när hon var 20 år.
Hon har varit med om så mycket att det inte är sant, hon föddes 1920 och var då 20 år när andra världskriget bröt ut, jag har då ganska mycket historia i min familj, otroligt mycket historia.
Men det är jag glad över, för att då är man aldrig tyst under en middag.
Ni vet alla historier om Italienska familjer som har högljuda diskutioner runt mat bordet, japp det stämmer!
Exakt så är det, inge problem att skrika då, du är konstig om du inte skriker vid vårat matbord!
Och allt kommer från historian, min farmor som också är en stor del i mitt hjärta.
Hon är mycket pigg för att vara så gammal, eller förlåt inte gammal, en äldre kvinna.
Men när man ser henne så kan man tro att hon är 60 år gammal och hon är kry som en häst!
Det är min älskade farmor det.
 
Kärlek i stjärnmängder / Max


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0