-

Lyckats ta mig in på datan igen, men den ska stängas av när som helst.
Jag mår så äckligt jävla dåligt att jag bara vill dö typ. Ont i hela jävla kroppen, svimfärdig helatiden. Kan inte gå utan hjälp. Jag ligger bara här i min jävla säng och känner mig hjälplös. Tycker synd om min mamma som kommer upp till mitt rum stup i kvarten och frågar om jag behöver något, kollar hur jag mår osv.

Var hos doktorn igår(tror det var igår). Jag har ovanligt lågt blodtryck. Även en inflammation i halsen. Febrig, muskelvärk. Det är synd om mig.
Ska försöka sova nu, även fast jag bara drömmer om att jag tävlar mot någon om att träffa mest människor, och tro mig jag har träffat minst 1000 nu. Varje människa hinner jag träffa i typ 1 sekund. Jävla feberdrömmar.
Godnatt. /Kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0