"Att vara honom"

Som ni många vet så läser jag Paradise-Cimons blogg dag in och dag ut! Jag kan läsa hans texter om och om igen bara för att han är så otroligt skön, charmig och otroligt smart! Tänk att vara honom. Hans texter är min kärlek, en upplevelse och min framtid. Han skriver ofta texter om vad han gör, inte smarta saker då. Utan när han gör så mycket av det andra inte gör. Idag gjorde jag det också, och det var så här..

Min mamma ringde mig och bad mig kolla om spaghettin var klar så gjorde jag det såklart, men vet ni vad!?
Jag går och tar upp en gaffel för att greppa tag i en liten spaghetti. Jag försökte och försökte och försökte lite mer, men vet ni något nytt? Jag försökte ännu lite mer!
Tillslut efter att ha blivit lite små svettig i pannan och börja ta av mig mina kläder för att fokusen för på högsta hugg så fick jag tag på en, ville bara springa ut ur huset och krama alla som gick förbi, hoppa upp på en lyktstolpe och snurrar ett kanske två kanske till och med tre varv, tjuv plinga på alla dörrar och springa runt som en liten pojke som precis fått sin första puss, av lyckan till att jag klarade det.
Men jag trodde att jag hade klarat det, men när jag precis ska stoppa i den goda spaghettin i munnen så hoppar den ner i grytan igen, VAFAN!?
Dum som jag är så ska jag "go blind" och försöka få upp samma spaghetti som förut när det finns minst 100 till på sidan om, men vet ni vad? Sån är jag.


'
Kärlek Max Pisano

Kommentarer
Postat av: hanna asplund

Grrryyyym blogg!



I LOVE IT Keep it going!



Puss!

2010-05-06 @ 21:40:55
URL: http://passssss.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är bra att du har honom som förebild men du är itne som han och du är inte honom. Du är mer en wannabe av honom, med en stil inspererad men han är mer lillgamal, på sitt sätt, charmig och lite gamaldags av sig, en liten aristokrat.

2010-05-08 @ 16:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0