yesterday

Max fick uppdatera åt mig igår, men allt blev lite småfel. Jag var inte ute och festade igår. Var hemma hos min fina Ann-sofie. Jasmine var också där. Vi hade en riktigt myskväll. Kollade på film, åt godis, promenerade och sedan blev det även sms roulette. Förlåt för alla som blev påverkade, t.ex Max. Men han lär ju ha gillat det?;)

Nu sitter jag och Jasmine hemma hos mig. Vi kollar på Momma's boys. Min momma kom precis hem nyss dessutom. Ska ha myskväll med henne ikväll tror jag. Jag åker till Nykvarn imorgon med Ann-sofie och blir borta tills torsdag.
Ska vara lite social nu med Jasmine, hon lär nog åka hem snart!
Puss sålänge


Kommentarer
Postat av: Nina

Lyssna på kissies nya låt som hon skryter om



http://experienceno1.blogspot.com/2010/06/haha.html

2010-06-13 @ 13:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0