When you tell the world you're mine

Jag har ändrat min åsikt helt om monarkin. Jag hatade monarkin, tyckte att det var onödigt, sa att jag inte kunde bry mig mindre om Victoria och Daniels bröllop. Men vet ni vad? Monarki är vackert, det gör Sverige till Sverige. Det är som en saga. Som att komma bort från verkligheten lite på något underligt vis. Jag blir lycklig som en liten flicka som har kollat på prinsessor på film när jag var lite. Att höra ordet "Hans kungliga höghet" eller "konungen".
För att komma tillbaka till bröllopet igen så var det så himla fint. Som en kärleksfilm. Jag blev helt lycklig!

/Kim


Kommentarer
Postat av: Fredrik B

Monarkin ska stanna förevigt enligt mig !

2010-06-20 @ 21:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0