Today

Hej allihopa.
Förlåt för att uppdateringen har blivit seg idag men jag hoppas att ni har lite överseende med tanke på att jag är i nykvarn med Anso och vi har inte så stor lust att sitta vid datorn hela tiden..

Idag har vi stått ute på balkongen och fotat varandra. Både jag och Anso tycker om att stå framför kameran. höhö.
Vi kom nu precis hem efter att ha handlat i Södertälje. En massa gottis har det blivit så vi har nu uppladdat inför veckan. Anso är redo framför grillen och jag sitter här brevid på altan. Myspys.

Här får ni bilder:

Det tog seriöst typ 15 minuter för en bild. Så jag orkar inte. Tror inte att jag har någon teckning här ute på terassen. Så ni får hålla ut med bilder.. /Kim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0