Sammanfattning

Det har hänt så mycket sedan jag slutat blogga, så mycket roliga och tråkiga saker!
Det blir för mycket att skriva så jag lägger in det på bild istället, känns mer lyckat än att jag ska börja dra ihop någon låååång historia nu om allt jag gjort.
Jag har lekt vid Stadshuset med Minna Persson.



Jag har haft bal.


























Jag och Kim gjorde "slut".




Jag och min klass spöade lärarna på brännboll.















Jag hade skolavslutning.












Jag lämnade den bästa klassen som jag någonsin gått i!




Fan det finns mycket att säga om de här bilderna. Men skulle bara vilja sammanfatta det med tre ord.
Lycka, tårar och unikt.
Det är verkligen vad som kan beskriva allt du kan se. Kände att det inte finns så mycket mer än det att säga, för det är bara så underbart bra som det är.
Kärlek - Max Pisano 2010




Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket gymnasium ska du gå i sen ??:)

2010-06-13 @ 00:40:00
Postat av: fabrizzio

vart har du köpt din baseball jacka? :)

2010-06-13 @ 16:08:34
URL: http://loseecontrol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0