Presentation - Max

Wiiu nu kommer den kanske "efterlängtande" presentationen av mig, Max Pisano!!
Jag är född 1994, och fyller 16 år i Oktober detta år. Jag är alltså ganska liten, menmen.. Går just nu ingenstans och vet inte vart jag kommer hamna pågrund av att jag precis gick ut nian och ska börja gymnasiet, lillen ska bli stor!
Men jag vet att jag sökt till Jensen Södra, Sam/Ekonomi iallafall, sen får man se hur det kommer bli med det.
Jag bor i Haninge och i Nacka, som ni kanske märkte nu så är mina föräldrar skilda, och de har de varit sedan jag varit sex år. Det är inge problem för mig, för jag bor varannan vecka. Min fritid består väll mest av att jobba eller gymma, förut så fikade jag hela tiden och det gör jag mer än gärna så fort jag får tid, men är alltid så trött efter jobbet så känner knappt för att vara social då. Jag gillar att umgås, då menar jag med en person eller 100, spelar ingen roll. På fester är väll jag den lilla galna personen som släpper loss och dansar på borden och hoppar runt överallt..
Jag är otroligt modeintresserad, följer inte alltid modet men tycker att det är viktigt att man klär sig bra. Och jag ska börja lägga upp mer outfits i bloggen jag lovar, så jag kanske till och med kan inspirera några av er?
Jag drömmer mig ofta bort i drömmarna om att bli en stylist, författare och eller bara hålla på med mode. Om man säger så här, på något sätt så ska jag bli Någon.
Som person är jag väldigt spontan och kreaktiv, samt rolig och charmig. Det är iallafall det jag får höra ofta :)
Jag gillar att överaska, så den som är med mig eller den personen som jag gillar ska bli van att bli överaskad.
Jag är som en Duracell Kanin på dagen, precis som Kim. Men på nätterna så är jag som en koala, sover och är lättväckt, så hänger alltid med i svängarna om det händer något speciellt värt att veta.
Jag älskar att vara med tjejer/kvinnor/damer, känner att jag platsar mest med dom. Vi har så mycket gemensamt. Sen känner jag mig ganska lik dom för att det blir aldrig tyst med mig, haha..
Jag har både bra och dåliga sidor som alla andra i livet, det är så det fungerar.
Jag håller med Kim, livet har sina upp och ner dagar, men that's life!
Nu ska jag inte tråka ut er något mer, vill ni få tag i mig så finns jag på Facebook som Max Pisano eller våran mail,[email protected]. Hör gärna av er om ni vill veta något speciellt. Ciao Bella/Bello!
Kärlek - Max Pisano 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0