Presentation - Kim

Tja allihopa.
Jag och Max hade ju tänkt att göra en presentation om oss själva. Jag har gjort en tidigare om ni kollar i arkivet, och det var en väldigt lång sådan. Men nu tänker jag inte tråka ut er med en massa text för jag vet själv att man faktiskt inte orkar läsa det. Så jag ska berätta lite kort om mig själv :)

Jag är född 1993, fyller 17 i september. Går på Jensen norra, där jag pluggar media journalistik. Börjar alltså andra året till hösten. Bor som sagt en bit från Västerhaninge och även Enskede.
På fritiden så gör jag som de flesta tonåringar. Festar, fikar och umgås med vänner. Rider även en del. Jag är otroligt modeintresserad, så från mig lär ni få se många outfits och jag hoppas att jag kan inspirera några utav er. Jag drömmer om ett jobb som stylist eller något annat inom modevärlden. En annan dröm sedan jag var liten har varit att bli modell. Har dock inte längden då jag endast är 1.70cm, men jag hoppas på att växa några cm till, även om det känns lite smått omöjligt. Men drömma kan man alltid göra.
Som person så är jag otroligt spontan, jag gör iprincip allt som faller mig in och det är inte ofta jag skämms för saker som jag gör. Jag har även alltid överskottsenergi och är som en liten duracell kanin dygnet runt. Så jag är oftast glad. Men även jag har självklart dagar då allt går fel. Och de kan ibland kännas som att de dagarna förföljer mig. Men jag tror att livet är så, att man får leva med toppar och dalar.

Vill som sagt inte tråka ut er allt för mycket. Så om ni undrar något så är det bara att fråga :)
Förutom på vår mail ([email protected]), så kan ni även nå mig på facebook. Kim Dolores Kangärde is my name!
Take care sålänge /Kim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0