Movie night

Jag och Anso har precis tagit en varsin dusch och smörjt in oss med krämer osv. Nu ska vi ladda upp med Chips och dip, senare kommer även hennes bror med cola och choklad. Vi tänkte se lite filmer och sånt. Myspysigt värre.
Imorgon ska vi däremot upp tidigt efterssom att vi ska åka med Ansos pappa till ett ställe som heter Hedlandet där man kan hitta massa billiga skitsaker. Men sånt är alltid kul för ibland lyckas man fynda något :)

Nu ska jag gå ner och vara social med Anso som sitter på undervåningen. Om vi inte hörs mer ikväll så säger jag godnatt. Och jag kommer svara på frågestunden imorgon skulle jag tro. Puss!


ALLLLTSÅSÅSÅSÅSÅ,
Blir så sur över att jag inte har någon teckning till datorn här ute. Så ni får nöja er med en bild som togs nyss. /Kim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0