Inte på grund av dig.

Här sitter jag, en kille på 15 år. Känner mig som 30, hur underbart är inte det..?
Fan jag har så mycket jag vill skriva just nu, det finns så mycket att berätta och tankarna flyger runt i mitt huvud, men vet ni vad? Nu är jag på fest, som en normal 15:åring och nu ska jag dansa vidare och bara känna mig nöjd med livet. Juste glömde säga att jag ska börja blogga igen.

   

Så här nöjd är jag just nu!

 
Otroligt mycket kärlek och omtanke - Max Pisano 2010

(Detta inlägg postades igår, men kom fram idag 12/6-10)


Kommentarer
Postat av: julia flamborg

åh nu blev jag glad! tycker att du skriver riktigt bra , din blogg är den enda jag följer ordentligt för du gör det roligt att läsa det du skriver även fast det du skriver inte handlar om något roligt (:

2010-06-12 @ 18:49:43
Postat av: Josefine K

Tja !

kan inte du berätta lite om minnen i ditt liv & ha bilder från hur du förändrats . Bra att du bloggar ! Josefine

2010-06-12 @ 22:10:06
Postat av: acne

bra blogg! men lilla vän! du måste gör något åt din hy!!!!!

2010-06-13 @ 13:59:31
URL: http://acne.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0