Dear John

Vilken underbar kväll jag haft idag, det var länge sen den varit så här känslosam och nyttig!
Förlåt att jag inte bloggade innan jag gick, men jag hann verkligen inte med det, var ju tvungen att hinna med bussen så man inte skulle göra tjejerna ledsna och sura, då blir det ju ingen bra början på kvällen!
Presentationen kommer upp imorgon, är på tok för trött nu.
Kvällen började med att jag mötte upp Carolina i Slussen och vi skulle till Victoria bion som låg cirka 800 meter därifrån, en tunnelbana station. Men vi valde att gå när det var som mysigast, det duggregnande och det var fuktigt, det gillade vi. Hon är min bästavän men vi gick runt som ett par på stan, eller vi såg iallafall ut som ett par för att vi gick och höll om varandra. Men vafan lite kul kan man väll få ha med varandra?
Aja, vi gick iallafall till bion och var lite så där små blöta när vi kom in för att möta upp Mette.
Efter vi möt Mette så gick vi och köpte godis, massvis med godis och såklart Coca Cola Light ( observera LIGHT ).
Jag hade hört mycket om den här filmen, bara bra saker!
Jag kan bara säga så här, det var en av de bästa filmerna jag sett i hela mitt liv, den var helt perfekt!
Jag och aldrig gråtit så mycket under en film i hela mitt liv, en underbar kväll med vänner!
Men det blev extra mycket känslor för att handlingen i filmen är att killen åker bort, och Carolina åker bort i ett år snart till USA så kommer sakna henne något enormt mycket, det blir för sorgligt.
Men det var skönt att mycket av känslorna kom nu och inte allt på samma gång, då blir det kanske lite lättare att säga hej då.. Jag vill inte släppa henne, men vet att jag måste göra det.
Men åter till filmen, den var helt underbar och jag rekommenderar den starkt, eftersom att det är den andra bästa filmen jag sett. Skulle kunna se den nu igen, UTAN problem.



Kärlek - Max Pisano 2010

Kommentarer
Postat av: lydia

vill se den! :O har oxå hört att den är riktigt bra ;)

2010-06-14 @ 22:37:00
URL: http://tavlingsryttarens.blogg.se/
Postat av: sofie

Jag vil lockså se den :D :D

2010-06-15 @ 14:34:13
URL: http://sofiearndt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0