Biljard

Hola amigos y amigas (mina grymma spanska kunskaper smyger fram).
Hoppas att ni har haft en trevlig dag. Jag och Anso har hittat på otroligt mycket här ute i Nykvarn. Eller inte... Vi har spelat biljard mer eller mindre hela eftermiddagen. Har haft lite av en turnering. Anso leder med 6-4. Fan vad jag suger på biljard om jag ska vara ärlig. Efter varje gång jag skjuter med biljard pinnen så säger jag "Oj jag slant", eller vad tusan det heter. Men sånt är livet, man kan ju inte vara bra på allt har någon vis människa sagt till mig.

Nu ligger vi i sängen, redo för att sova. Vi kommer däremot inte sova på ett tag har jag en känsla av. Jag och Ann-sofie har en tendens till att alltid hamna på flumhumör när vi ska sova, men vi får se hur det går ikväll.

Anledningen till att jag inte har suttit vi datorn så mycket idag och har kunnat uppdatera är för att mitt huvud har inte velat sammarbeta. Det har gjort ont mer eller mindre hela dagen. Så vi får hålla tummarna för att det försvinner tills imorgon.
Godnatt sötisar. Puss.

Såhär bra gick det igår när vi skulle ta hoppbilder..

/Kim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0