Äntligen sommarlov!

Äntligen är det sommarlov för min del, eller det har inte varit så mycket sommarlov hitills för min del, för jag fick sommarlov i torsdags men har jobbat både fredagen och lördagen. Men vafan cashen rullar in som dom ska, det är inga problem på det inte!
Mitt riktiga sommarlov börjar i morgon då jag kan sova hur länge jag vill och sen vakna av att mitt älskade Italien spelar VM, premiär för deras del!!!

Jag hade min lilla blogg torska för att jag då inte mådde så bra tror jag iallafall, eller bra mådde jag nog. Men jag hade skrivkramp i flera veckor. Men det fanns vissa stunder då jag ville skriva och skriva och skriva lite mer, men kunde bara inte få igång texterna. Och om jag inte kan få igång det så blir det bara dåligt, så kände absolut inte för skriva. Men nu är jag "back on track" !!
En bild på tvilling och jag. Ser ni vem som är vem?


Kärlek - Max Pisano 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0