Sometimes I feel like a rockstar!

Har ni någonsin haft den där känslan där allt är så bra det kan bli och man känner att man är bäst? Det känner jag varje dag, vardagsmat om man säger så.
Nej nu ska jag inte överdriva med jag känner mig som en Rockstar ibland faktiskt, och den känslan gillar jag som tusan!


Rockstar's outfit.

Mössa - Carlings
Skinnjacka - Zouk
Jeansväst - HM
Fingervantar - Stadium
Jeans - Carlings
Skjorta - Emilio
Kängor som är till är ett måste om man vill vara en rockstjärna, men du kan också köra med converse för att visa att du är en stämplad stjärna!

Är man skön eller är man icke skön? Jag är en skön rockstjärna, sen vaknade jag..
Kärlek Max


Kommentarer
Postat av: Victor J

Tjena! Max, jag gillar din klädstil skarpt! kan du inte börja lägga upp dagen outfit lite oftare?

Mhv.

2010-04-14 @ 18:40:29
Postat av: Darry

din kläddstil ser ut som nåt katten har släppat in.

och nej är inte avendsjuk på din klädstill om du tror de.

2010-04-15 @ 20:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0