Är det långa nätters fara

Sitter i min otroligt sköna säng som bara skriker och vill att jag ska lägga mig ner i den och somna in. Hade varit riktigt mys. Men det får vänta en liten stund till. Förövrigt så känner jag mig stört sällskapssjuk just nu och vill mest av allt ha någon brevid mig.

Dagen har iallafall varit bra. Har ätit både sushi och hallonpaj. Sushin var tyvärr ingen höjdare(prövade ett nytt ställe) men pappas hallonpaj var god. Min mage behövde få i sig lite sött eftersom att jag inte har ätit något godis på jättelänge känns det som, är aldrig sugen på det längre. Vilket jag å andra sidan borde se som positivt.
Imorgon ska jag åka till mamma, städa och fixa lite saker sedan blir det nog lite party på kvällen. På lördag ska jag, Annie och förhoppningsvis max vara hundvakter hemma hos mig. myyyyyysigt värre.
Ska sova nu, hörs imorgon!

Bjuder på en otroligt gammal bild:

/kim


Kommentarer
Postat av: ida

du är så sjuuuukt vacker!

2010-04-23 @ 09:02:00
URL: http://thestoryofida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0